مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-20سياسي

دشمن در حال زوال است / دست ملت را می بوسم


دشمن در حال زوال است، شایعه می سازد، تهی از حقیقت و خالی از محتواست و توهم می پراکند که عده ای حس کنند خبری در راه است اما دشمن افول کرده است.

- ، روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان روز جمعه به نقل از سردار سرلشکر حسین سلامی در مراسم سالگرد شهدای امنیت لشکر 14 امام حسین (ع) در گلستان شهدای اظهار داشت: در حال مشاهده زوال دشمن هستیم و ما این را نمی گوییم خودشان می گویند پس بمانیم زیرا شرط نزول نصرت ها ماندن در صحنه است.

وی با بیان اینکه به پای این ملت بزرگ، پرافتخار و متکی بر اسلام خواهیم ماند، اظهار داشت: در تاریخ پیدا نخواهید کرد کشوری در محاصره جهانی در فشار سیاسی ده ها سال ایستادگی کند و دست های دشمن را ببندد.

فرمانده 9 کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه اگر ملتی لباس جهاد را در بیاورد لباس ذلت می پوشد، گفت: دشمنان باید بپذیرند ما شکست ناپذیر و نفوذ ناپذیریم.

سردار سلامی ادامه داد: قرآن وحی جاری است که می گوید یاد بیاورید دشمنان می خواستند شمارا محاصره کنند اما خداوند دست های آن ها را بست، ما آزادی عمل داشتیم با ابتکار عمل پیش می رفتیم و می رویم و دشمن نمی تواند در مقابل این عمل کوچک ترین تکانی بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در حال زوال است / دست ملت را می بوسم

دشمن در حال زوال است / دست ملت را می بوسم