مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-05-20سياسي

ضرورت طرح تحول برنامه های اقتصادی/محرومیت در گرمی غوغا می کند


بدون تردید طرح تحول برنامه های اقتصادی یک ضرورت است ولی دولت باید با نظارت دقیق، جلوی گرانی های سرسام آور و لجام گسیخته را بگیرد.

- ، حجت الاسلام یدالله صفری در خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان گرمی با تشکر از نماینده مردم گرمی برای حضور اعضای کمسیون اجتماعی مجلس در شهر گرمی و آشنایی با مشکلات این شهر به مردمی سازی یارانه توسط دولت اشاره کرد و اظهار کرد: بدون تردید طرح تحول برنامه های اقتصادی یک ضرورت است ولی دولت باید با نظارت دقیق، جلوی گرانی های سرسام آور و لجام گسیخته را بگیرد.

وی افزود: مردم بدانند کسانی که کارشکنی کنند و مردم را ناامید سازند و یا برای اجرای تحولات اقتصادی سنگ اندازی کنند و یا با فرصت طلبی خود مردم را با مشکل مواجه سازند مانند این است که در میدان نبرد با دشمن همکاری کرده به رزمندگان هم وطن خویش خیانت کرده اند و دستگاه قضا نیز موظف است با متخلفین اقتصادی به شدت برخورد کند.

امام جمعه شهرستان گرمی ادامه داد: بدون شک هر انسانی آموزه ها، برنامه ها و دستورات زندگی اسلام را بشناسد بدون تأمل اسلام را خواهد پذیرفت و بلکه عاشق آن خواهد شد و هر مسلمانی به دقایق اسلام و جذابیت ها و زیبایی های اسلام توجه کند هر روز بر ایمانش افزوده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت طرح تحول برنامه های اقتصادی/محرومیت در گرمی غوغا می کند

ضرورت طرح تحول برنامه های اقتصادی/محرومیت در گرمی غوغا می کند