مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-05-20اقتصادي

پالایشگاه قیر ارومیه افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ظهر امروز واحد تولید روزانه یک هزار تُن قیر پالایشگاه قیر ارومیه مجهز به فناوری نسل سوم در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استان آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در حاشیه افتتاح این واحد گفت: پالایشگاه قیر ارومیه محصولات مطابق با تکنولوژی های نسل سوم تولید می کند و تولیدات این واحد با محوریت کاهش آلودگی محیط زیست، بهره وری انرژی و کمک به ارتقای صادرات فرآورده های غیرنفتی تهیه و عرضه می شود.

وی با اشاره به اینکه این پالایشگاه مجهز به فناوری نسل سوم تولید قیر، با 2 هزار میلیارد ریال راه اندازی شده است، اظهار کرد: پالایشگاه قیر ارومیه به عنوان نخستین واحد صادرکننده قیر در شمال غرب کشور به شمار می رود.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: پالایشگاه قیر ارومیه محصولات مطابق با تکنولوژی های نسل سوم تولید می کند و تولیدات این واحد با محوریت کاهش آلودگی محیط زیست، بهره وری انرژی و کمک به ارتقای صادرات فرآورده های غیرنفتی تهیه و عرضه می شود.

یادآور شد: استفاده از مصالح باکیفیت و بادوام در پروژه های راهسازی جهت کاهش هزینه های نگهداری و مرمت آسفالت جاده ها از بحث های مهم صنعتی سازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالایشگاه قیر ارومیه افتتاح شد

پالایشگاه قیر ارومیه افتتاح شد