مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-05-20سياسي

یکی از مهمترین مباحث جامعه اسلامی و ایرانی موضوع جمعیت است


یکی از مهمترین و اصلیترین مباحث امروز جامعه اسلامی و ایرانی موضوع جمعیت است.

- ، حجت الاسلام علی اکبرپور در خطبه های نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: اگر انسان می خواهد به کمال رسد باید از مسیر تقوا به این مهم دست یابد.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه از مستحکم ترین راه ها برای رسیدن به جامعه ای سالم دست یافتن به تقوای الهی است، افزود: یکی از مهمترین و اصلی ترین مباحث امروز جامعه اسلامی و ایرانی موضوع جمعیت است.

وی با اشاره به اینکه در مؤلفه جمعیت سه موضوع دارای اهمیت است، ادامه داد: اولین موضوع مؤثر در جمعیت تشکیل زندگی و خانواده، مؤلفه دوم تحکیم و استحکام خانواده و مؤلفه سوم تکثیر نسل است.

اکبرپور با بیان اینکه کشوری که پیر شود مورد هجمه چپاولگران خواهد بود و نخبگانش کاهش پیدا خواهند کرد، گفت: جامعه رو به پیری استقامتش کاهش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب چندین سال شعار سال را موضوعات اقتصادی تعیین کردند، افزود: امروز روزنه هایی پیداست و البته جراحی بدون رنج نمی شود ولی اگر غده ای از بدن بخواهیم بیرون برود قطعاً این جراحی لازم است.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به اینکه دولت در این مسیر جراحی اقتصادی منطقی عمل کرده، گفت: جراحی درد و دوران نقاهت دارد باید تحمل کرد، تا کی باید کالاهای اساسی ما را دیگران مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مهمترین مباحث جامعه اسلامی و ایرانی موضوع جمعیت است

یکی از مهمترین مباحث جامعه اسلامی و ایرانی موضوع جمعیت است