مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-05-20سياسي

مشکلات کشور یکباره قابل حل نیست/ ضرورت برخورد با رانتخواران زالوصف


مشکلات اقتصادی کشور یکباره به وجود نیامده که یکباره انتظار حل آنان را داشته باشیم، کسانی که می گویند در فرصت کوتاه می توان این مشکلات را رفع کرد اشتباه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگام های رو به جلو برداشت.

وی تصریح کرد: باید رانت خواری را در کشور از بین برد و مسئولان نباید بگذارند عده ای زالو صفت برای کسب درآمد حرام، اینگونه با اقتصاد و معیشت کشور برخورد کنند.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) بیان داشت: یارانه دادن به اقشار جامعه اگر چه اقدام مثبتی است اما این میزان برای حل مشکلات معیشتی آنان کافی نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در سالهای گذشته میزان قاچاق در کشور افزایش یافته که این امر موجب آسیب به اقتصاد کشور می شود.

آیت الله سعیدی گفت: رییس جمهور و مسئولان کشور اقدامات خوبی را در این مدت انجام دادند اما هنوز جای کار زیادی وجود دارد و مردم باید با حمایت های بی دریغ دولت را برای رسیدن به اهداف خود یاری کنند.

اعلام انزجار مردم از آشوب گران و اعلام حمایت از دولت وی با اشاره اقدامات دشمن برای تفرقه در کشور بیان داشت: دشمنان نیز همواره از این فرصت ها برای فتنه انگیزی استفاده می کنند که در گذشته و اخیراً نیز شاهد اینگونه اقدامات هستیم که ملت در استان های مختلف با برپایی راهپیمایی انزجار خود را از آشوب گران و حمایت از دولت اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کشور یکباره قابل حل نیست/ ضرورت برخورد با رانتخواران زالوصف

مشکلات کشور یکباره قابل حل نیست/ ضرورت برخورد با رانتخواران زالوصف