مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-20سياسي

اشتغال، یارانه و تولید، عرصه کار جهادی مدیران است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: اصلاح یارانه ها، تولید و اشتغالزایی محل کار جهادی برای مدیران است از این رو باید با اشتغال زایی نیاز به یارانه را از بین برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: کشور در وضعیت نبرد اقتصادی با کشورهای خارجی قرار دارد از این رو باید تمامی آحاد جامعه در کنار هم قرار گرفته و زمینه پیروزی در این نبرد را فراهم کنند.

وی ادامه داد: مدیران و مردم باید در کنار هم جهاد کنند و اصلاح یارانه ها از جمله جهادهای کبری است که باید همگی در کنار هم نسبت به اجرای برنامه های اقتصادی دولت در راستای ساخت آینده ای بهتر اقدام کنیم.

امام جمعه شیراز در خصوص عرصه جنگ فرهنگی نیز یادآور شد: جهاد پیگیری که در جامعه لازم است جهاد فرهنگی است این در حالی است که دشمنان برای اینکه ملت را مأیوس کنند در تلاش اند تا با تزریق خرده فرهنگ های غربی به جای فرهنگ کلان ایرانی اسلامی نسل آینده را نسلی بی فرهنگ کنند از این رو باید نسبت به تدوین برنامه های فرهنگی اقدام کرد و اجازه نداد اسنادی نظیر سند 2030 در آموزش و پرورش اجرایی گردد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه عرصه نبرد اقتصادی در اختیار دولت است و امید است که در راهی که شروع کرده موفق عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال، یارانه و تولید، عرصه کار جهادی مدیران است

اشتغال، یارانه و تولید، عرصه کار جهادی مدیران است