مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-05-20پزشكي

تخت های بیمارستانی ویژه کودکان در کشور به دو برابر افزایش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس شهرستان بابل،سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت در حاشیه سفر به بابل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رویکرد وزارت بهداشت در دوره جدید عدالت و تعالی نظام سلامت است، اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات در این زمینه افزایش عادلانه سرانه تخت های بیمارستانی و ارتقای سیستم بهداشتی و درمانی از نظر تجهیزات و امکانات است.

وی گفت: در بازدید به عمل آمده از بیمارستان های بابل، عملیات احداث ساختمان جدید بیمارستان کودکان امیرکلا که مدت هاست متوقف شده است، پیگیری می شود و  امیدوارم به همت مسؤولان دانشگاه در اسرع وقت تکمیل و به نتیجه برسد.

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش و پزشکی افزود: در صورت همت دانشگاه علوم پزشکی بابل و تکمیل سریع کارهای ساختمانی و تاسیساتی، از نظر تجهیزات هم  از طرف وزارتخانه از دانشگاه علوم پزشکی بابل حمایت انجام خواهد شد تا هر چه سریع تر بیمارستان جدید راه اندازی شود.

وی اضافه کرد: باعث افتخار است در شهرهای غیر از تهران اصفهان و شیراز و کلانشهرها در شهرهایی مثل بابل هم خدمات خوبی ارائه می شود و در شهرهای مختلف مردم می توانند به خدمات، دسترسی عادلانه داشته باشند.

کریمی افزود: از نظر سطح پزشکی هم استان مازندران به ویژه شهر بابل بالا است و از بیمارستان های خوبی برخوردار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت های بیمارستانی ویژه کودکان در کشور به دو برابر افزایش می یابد

تخت های بیمارستانی ویژه کودکان در کشور به دو برابر افزایش می یابد