مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-05-20سياسي

سردار سلامی: نمی گذاریم غبار محرومیت بر چهره مردم بنشیند


فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اسلام، دشمن را فرسوده کرده و نظام استکبار در حال زوال است، گفت: هرچه دشمن بر طبل شایعه می نوازد، ملت ایران آرام تر در صحنه دفاع از نظام و انقلاب آرایش وفاداری به خود می گیرد و قطعا ما هم نمی گذاریم غبار محرومیت بر چهره مردم بنشیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ که در جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: شما سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) و امتداد آن نسل عظیم و با شکوه هستید که خرمشهر را آزاد کرد، شما محافظان اسلام، رویش های جدید در عرصه انقلاب و ادامه دهندگان شهید حاج احمد متوسلیان هستید.

وی گفت: فاتحان بیت المقدس که امروز با بیرق های الوان برای آزادگی مسلمانان و نجات آنها از شر شرارت های صهیونیستی در حال حرکت هستند، در سخت ترین حادثه تاریخ که دشمنان با همراهی آمریکا و اروپا در مقابل کشورمان بودند، ایستادگی و مقاومت کردند و به پیروزی رسیدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: شما در مقابل آن صف به هم پیوسته و آرایش جهانی ایستادید و مقاومت کردید، امام(ره) را در صحنه جهانی تنها نگذاشتید، در بیت المقدس خرمشهر را و در فتح المبین بخش مهمی از ایران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی: نمی گذاریم غبار محرومیت بر چهره مردم بنشیند

سردار سلامی: نمی گذاریم غبار محرومیت بر چهره مردم بنشیند