مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-05-20سياسي

دولت با عملکرد خود مردم را به اصلاح اقتصادی امیدوار کند


دولت باید برنامه اصلاح اقتصادی را آخرین فرصت خود دیده و با صداقت و حساسیت ضمن بهره مندی از نظرات کارشناسان متخصص با عملکرد خود مردم را به حسن این طرح امیدوار کند.

- ، حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه های امروز نماز جمعه فسا اظهار کرد: در حال حاضر میدان اصلاح ساختار اقتصادی کشور نه جای افراد و چهره های غیرمتخصص و فرصت طلب است، که اگر مراعات نشود، حاشیه های اول، کار را برای دولت سخت و مردم را نیز دل زده می کند.

وی افزود: در این طرح اقتصادی دولت، مردم عزیز و فهیم ما که به دست اندرکاران مثل گذشته ها فرصت خواهند داد، اما به کارشناسان و اقتصاددانان نیز فرصت کافی داده تا اگر بعضاً نقدی دارند، نقدشان دلسوزانه و از سر خیرخواهی و بدون هیاهو به دولت منتقل کنند، زیرا اساساً جایگاه این افراد به عنوان متخصص چنین اقتضایی دارد.

امام جمعه فسا متذکر شد: دولتمردان نیز این برنامه اصلاح اقتصادی را به عنوان آخرین فرصت جهت اصلاح اقتصاد و معیشت مردم دیده و با صداقت و حساسیت درخور این طرح، ضمن بهره مندی از نظرات کارشناسان قوی و استفاده از افراد متخصص در دولت، با عملکردی شایسته مردم را به حسن این طرح امیدوار کنند.

حجت الاسلام جمالی زاده ابراز کرد: مردم بزرگوار کشور هم کما فی السابق با صبوری، هدف اصلی این اصلاحات که تقویت تولید و رشد اشتغال و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با عملکرد خود مردم را به اصلاح اقتصادی امیدوار کند

دولت با عملکرد خود مردم را به اصلاح اقتصادی امیدوار کند