مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-05-20پزشكي

تدوین آیین نامه ملی حمایت از شرکت های دانش بنیان/ پایان نامه ها محصول محور می شوند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تدوین آیین نامه ملی حمایت از شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: این آیین نامه ملی به هیات وزیران ارسال شده و پس از تایید ابلاغ خواهد شد.

- به نقل از وزارت بهداشت، دکتر علیرضا زالی سخنگوی کارگروه تحقیقات پاسخگو، دانش بنیان و اشتغال آفرین در اجلاس روسای دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور در مازندران گفت: در این کارگروه بر تبیین سیاست های جدید تحقیقات و فناوری و برنامه تحولی تحقیقات مبتنی بر 8 ماده، تاکید شد.

زالی افزود: در برنامه تحولی تحقیقات، نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان از سال گذشته دیده شده اند که خوشبختانه نامگذاری سال جدید به این مساله کمک می کند.

وی با اشاره به این که ارکان سودمندی، اثربخشی و کارآیی باید در راستای تحقیقات پاسخگو مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: آیین نامه ملی حمایت از شرکت های دانش بنیان به هیات وزیران ارسال شده و پس از تایید ابلاغ خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: نیازهای کشور در حوزه تحقیقات فهرست شده و پژوهش ها بر اساس آن اولویت گذاری خواهد شد.

وی با اعلام این که تاکنون 75 هزار مقاله و 22 هزار پایان نامه منتشر شده ولی خروجی آن حدود 2400 محصول بوده است، گفت: این میزان محصول به نسبت مقالات و پایان نامه ها خیلی کم است و در این زمینه از دنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین آیین نامه ملی حمایت از شرکت های دانش بنیان/ پایان نامه ها محصول محور می شوند

تدوین آیین نامه ملی حمایت از شرکت های دانش بنیان/ پایان نامه ها محصول محور می شوند