مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 10:372022-05-20سياسي

اختصاص 50هزار میلیارد ریال برای نوسازی مدارس کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در جمع مدیران و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت باید به دنبال انسان سازی باشد و انسان متعالی را تحویل جامعه دهد و آموزش و پرورش یک نهاد بزرگ در سیستم تربیتی نظام است و همه ارکان نظام باید توجه جدی و کافی به این مجموعه داشته باشند.

وی گفت: 5 هزار میلیارد تومان اعتبار برای موضوع محرومیت زدایی اختصاص یافته که رقم خوبی است و باید برای این مهم برنامه ریزی های لازم از سوی وزارتخانه و استان ها انجام شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص موضوع املاک و اسناد آموزش و پرورش تصریح کرد: همه املاک متعلق به آموزش و پرورش باید احصاء شده و برای اخذ سند اقدام شود، استان آذربایجان غربی در این موضوع یکی از استان های برتر کشور که مجموعا برای 76 درصد املاک خود را سند رسمی اخذ کرده است.

احمدی در رابطه با سفر هیأت دولت به استان آذربایجان غربی بیان کرد: مقدمات سفر هیأت دولت به استان آذربایجان غربی فراهم شده و مشکلات و موضوعات مربوطه جمع آوری و بعضاً رسیدگی شده است، در این راستا امروز با بیش از 600 نفر از فعالان در آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی دیدار و گفت وگو داشتیم؛ ان شاءالله برای رسیدگی و حل موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 50هزار میلیارد ریال برای نوسازی مدارس کشور

اختصاص 50هزار میلیارد ریال برای نوسازی مدارس کشور