مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-20سياسي

برگزاری اختتامیه دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر «قوام الشریعه» در قم


اختتامیه سومین دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر «قوام الشریعه» در شهر مقدس قم برای خادمین افتخاری حافظان حریم حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، سومین دوره آموزش امر به معروف و نهی از منکر قوام الشریعه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور حجت الاسلام عبدی مدیر حرم مطهر، مقانلو مسئول خدّام افتخاری حافظان حریم و سیدمحمدتقی حسینی معاون علمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم و همچنین حجت الاسلام والمسلمین خوش نظر مسئول گروه فرهنگی_تبلیغی امت برتر و شعبانی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر عصر پنجشنبه در سالن امام خامنه ای حرم مطهر برگزار شد.

در این مراسم سیدمحمدتقی حسینی در توضیح عبارت یا فاطمه اشفعی لنا فی الجنه گفت: ترجمه این عبارت به نظر برخی بزرگان این است که ای فاطمه؛ ما را در بهشت شفاعت کن یعنی در بهشت نیز درجاتی وجود دارد که برای رسیدن به درجات بالاتر نیازمند شفاعت خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام هستیم.

در ادامه حجت الاسلام عبدی در راستای جلب مشارکت دیگر نهادها و گروه ها گفت: ما به عنوان مجموعه آستان مقدس حضرت معصومه(س) دست امداد خود را به سمت همه گروه های امر به معروفی، مؤسسات آموزشی، شخصیت های حقیقی و حقوقی دراز می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر «قوام الشریعه» در قم

برگزاری اختتامیه دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر «قوام الشریعه» در قم