مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-05-20سياسي

نگرانی ها از پیر شدن جمعیت کرمانشاه/ 90 درصدی هزینه درمان ناباروری رایگان است


کارشناس مسؤول جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دو مرکز ناباروری در بیمارستان معتضدی و جهاد دانشگاهی برای ارائه خدمات به مراجعه کنندگان آماده اند به طوری که 90 درصد از هزینه ها در این مراکز رایگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، از 24 تا 30 اردیبهشت ماه هفته ملی جمعیت نامیده شده است؛ ایران جوان بمان شعار امسال این هفته است.

با وجود اینکه جمعیت یکی از مؤلفه های قدرت در هر کشوری در عرصه های مختلف همانند اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و علمی محسوب می شود، اما روند فعلی رشد جمعیت در ایران رضایت بخش نیست؛ براساس پیش بینی کارشناسان در سال های 1425 تا 1430 رشد نرخ جمعیت در کشور به صفر برسد که همان معنای پیری جمعیت را بیان می کند.

مقام معظم رهبری دستور راه اندازی قرارگاه ملی حمایت از خانواده را داده و حمایت از جوانی جمعیت را به عنوان یک معروف وظیفه ضروری خوانند.

قانون حمایت از خانواده در 73 ماده از مادران به ویژه مادران شاغل حمایت می کند و دستگاه های مختلف را موظف به اجرایی کردن این قانون می کند.

پرداخت تسهیلات و حمایت های بهداشتی از این جمله است.

استان کرمانشاه حدود 2 میلیون و 50 هزار نفر جمعیت دارد؛ جمعیتی که در 14 شهرستان، 86 دهستان و 2 هزار و 595 روستا ساکن هستند یعنی 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی ها از پیر شدن جمعیت کرمانشاه/ 90 درصدی هزینه درمان ناباروری رایگان است

نگرانی ها از پیر شدن جمعیت کرمانشاه/ 90 درصدی هزینه درمان ناباروری رایگان است