مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-20سياسي

اختصاص 50هزار میلیارد ریال برای نوسازی مدارس کشور


معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: از محل اعتبارات محرومیت زدایی مبلغ پنجاه هزار میلیارد ریال به نوسازی مدارس کشور اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه  قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در جمع مدیران و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اظهارداشت: نظام تعلیم و تربیت باید به دنبال انسان سازی باشد و انسان متعالی را تحویل جامعه دهد و آموزش و پرورش یک نهاد بزرگ در سیستم تربیتی نظام است و همه ارکان نظام باید توجه جدی و کافی به این مجموعه داشته باشند.

وی گفت: 5 هزار میلیارد تومان اعتبار برای موضوع محرومیت زدایی اختصاص یافته که رقم خوبی است و باید برای این مهم برنامه ریزی های لازم از سوی وزارتخانه و استان ها انجام شود.

احمدی لاشکی در خصوص موضوع املاک و اسناد آموزش و پرورش تصریح کرد: همه املاک متعلق به آموزش و پرورش باید احصاء شده برای اخذ سند اقدام شود، استان آذربایجان غربی در این موضوع یکی از استان های برتر کشور است و مجموعا برای 76 درصد املاک خود را سند رسمی اخذ نموده است.

معاون وزیر در رابطه با سفر هیئت دولت به استان آذربایجان غربی بیان کرد: مقدمات سفر هیئت دولت به استان آذربایجان غربی فراهم شده و مشکلات و موضوعات مربوطه جمع آوری و بعضاً رسیدگی شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 50هزار میلیارد ریال برای نوسازی مدارس کشور

اختصاص 50هزار میلیارد ریال برای نوسازی مدارس کشور