مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-05-20اجتماعي

پیش بینی ترافیکی سنگین در کندوان و نیمه سنگین در هراز


باتوجه به ورودی هایی که طی روزهای گذشته در محورهای مازندران شاهد بودیم پیش بینی می شود شاهد ترافیکی سنگینی در محور کندوان و ترافیکی نیمه سنگین در محور هراز باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران امروز در گفت وگویی، اظهار کرد: درحال حاضر  تردد  خودروها در محورهای مازندران به صورت عادی و روان است.

وی افزود: باتوجه به ورودی هایی که طی روزهای گذشته در محورهای مازندران شاهد بودیم پیش بینی می شود شاهد ترافیکی سنگینی در محور کندوان و ترافیکی نیمه سنگین در محور هراز باشیم.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی طی روزهای پایانی هفته در محورهای شمال، تصریح کرد: تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

این مسوول بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 روز جمعه 30 اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است.

جهان تاب بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه ازساعت 14 تا 22 روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22 همان روز از آب اسک به رودهن به صورت یک طرفه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ترافیکی سنگین در کندوان و نیمه سنگین در هراز

پیش بینی ترافیکی سنگین در کندوان و نیمه سنگین در هراز