مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 09:322022-05-20پزشكي

حضور تیم جهادی 56 نفره سلامت محور در روستاهای محروم صالح آباد


مسئول گروه اعزامی جهادی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی از برگزاری اردوی جهادی در راستای توازن و عدالت خدمات دهی با طعم سلامت محور به مردم مناطق محروم شهرستان مرزی صالح آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت جام، محمد انصاری فر مسئول گروه اعزامی جهادی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تربت جام اظهار کرد: اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان صالح آباد و با هدف توازن و عدالت در خدمات دهی به مردم مناطق محروم و کم برخوردار در محل بیمارستان شهدای این شهرستان به مدت 4 روز برگزار شد.

وی افزود: در این اردوی جهادی یک تیم 56 نفره شامل پزشک عمومی، پیراپزشک، پزشکان متخصص و فوق تخصص قلب و عروق، چشم پزشکی، داخلی، زنان و زایمان، اطفال، عفونی، ارتوپدی، فیزیوتراپی، اعصاب و روان، مشاوره، مددکار، کارشناس، پرستار، تغذیه، طب سنتی، دندان پزشکی، جراحی عمومی و.

حضور دارند.

دکتر حانیه ابراهیمی رییس شبکه بهداشت و درمان صالح آباد نیز گفت: با تلاش بی وقفه تیم سلامت در این اردوی جهادی، روزانه بیش از 800 نفر از اهالی کم برخوردار روستاهای شهرستان صالح آباد خدمات درمانی رایگان دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیم جهادی 56 نفره سلامت محور در روستاهای محروم صالح آباد

حضور تیم جهادی 56 نفره سلامت محور در روستاهای محروم صالح آباد