مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 08:472022-05-20اجتماعي

تردد 2.5 میلیون زائر اربعین حسینی از کرمانشاه پیش بینی می شود


استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت های مرز خسروی برای سفر اربعین حسینی، گفت: تردد 2.

5 میلیون زائر اربعین حسینی از کرمانشاه پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن امیری مقدم شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد اربعین حسینی (ع) استان کرمانشاه که با حضور معاون امنیتی و انتظامی و رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی و معاون عمرانی وزیر کشور و رییس کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین برگزار شد، اظهار کرد: برای باز شدن مسیر کربلا بهترین فرزندان انقلاب تقدیم شده و دور از انصاف است که در مسیر این زیارت یاد و جایگاه شأن نادیده گرفته شود و خدای نکرده در خدمت به مردم راه و نیت شهدا را فراموش کنیم.

وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند مسیر زیارت عتبات عالیات یک مسیر ملی است و نیز فرمودند توفیق خدمت به زائران امام حسین (ع) از بزرگترین افتخارات مردم کرمانشاه است و این توصیف خادم الزوار بودن مردم این استان و دلبستگی آنان به سیدالشهدا به خوبی نشان می دهد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در 2 سال گذشته موضوع اربعین در استان کرمانشاه تعطیل بوده و نه جذب اعتبارات دنبال شده و نه طرحی برای اجرا و تکمیل زیرساخت ها پیگیری شده است.

امیری مقدم بیان کرد: این در حالی است که نمایندگان استان های معین کرمانشاه روز گذشته پس از بازدید از مرز استان کرمانشاه بهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد 2.5 میلیون زائر اربعین حسینی از کرمانشاه پیش بینی می شود

تردد 2.5 میلیون زائر اربعین حسینی از کرمانشاه پیش بینی می شود