مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 08:072022-05-20اقتصادي

واردات نامحدود خودروی برقی به مناطق آزاد


دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه گفت که با تصمیم اخیر هیات دولت، واردات نامحدود خودروهای برقی به مناطق آزاد انجام خواهد شد ولی منتظر تعیین شیوه نامه وزارت صمت هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، روز پنج شنبه همزمان با افتتاح 82 طرح در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سعید محمد اولین نشست خبری خود در شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار کرد.

جزییات واردات خودرو به مناطق آزاد در جریان پاسخ محمد به سوالات خبرنگاران، موضوع واردات خودرو مورد پرسش قرار گرفت و وی در پاسخ به ایسنا درباره درخواست از رییس جمهور برای واردات خودرو به مناطق آزاد توضیحاتی ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه از سال 1397 که واردات خودرو ممنوع اعلام شد در مناطق آزاد نیز وارداتی صورت نگرفت گفت که ما در این سالها در این مناطق واقعا با مشکل خودرو مواجهه بودیم به طوری که چهره کیش و قشم که از جزایر گردشگری هستند خراب شده است.

محمد با بیان اینکه از واردات سالهای گذشته حدود 2500 خودرو امکان ورود به کشور را نداشتند و توقیف و در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفت، گفت: براین اساس پیگیر آن بودیم که با صدور رای دادگاه مبنی بر عدم امکان استفاده این خودروها در سرزمین اصلی بتوانیم در مناطق آزاد از آنها استفاده کنیم موافقت اولیه نیز کسب شد اما با توجه به زمان بر بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات نامحدود خودروی برقی به مناطق آزاد

واردات نامحدود خودروی برقی به مناطق آزاد