مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 00:472022-05-19سياسي

دچار شکاف آموزشی در کشور شده ایم


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر دچار یک شکاف آموزشی شده ایم و همین شکاف موجب شکاف فرهنگی نیز می شود.

- ، ابراهیم رضایی عصر پنج شنبه در نشست مجمع معلمان انقلابی استان بوشهر اظهار داشت: در دهه 60 که محرومیت در استان بوشهر بیشتر بود کتب های کمک درسی وجود نداشت دانش آموزان این استان رتبه های تک رقمی در کنکور کسب می کردند اما در دهه 80 و 90 استفاده از کتاب های کمک آموزشی به اوج رسید و آنهایی که مدارس غیر انتفاعی هستند و تملک مالی بهتری دارند رتبه های بهتری هم کسب کرده و به دانشگاه های برتر کشور می روند و از آنها مدیران کشور انتخاب می شوند.

وی اضافه کرد: انقلاب امام راحل، انقلاب مستضعفین بود اما با این روش سردمداران نظام از انسان های مرفه انتخاب می شوند طبقه اشراف آینده نظام را در دست می گیرند و همین شکاف آموزشی موجب شکاف فرهنگی می شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از سویی دیگر دشمنان اسلام و انقلاب در جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به پیکره نظام هستند و برای حمله به ایمان و اعتقاد مردم سرمایه گذاری کرده اند که مقاومت مردم و نهضت عظیم عاشورا، سپاه و بسیج مانع از پیشروی دشمن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دچار شکاف آموزشی در کشور شده ایم

دچار شکاف آموزشی در کشور شده ایم