مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 23:022022-05-19سياسي

رفع مشکلات هلال احمر نیازمند اقدام ملی است


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه حل برخی از مشکلات نیازمند اقدام ملی است، گفت: در خصوص راه اندازی مرکز SOS (شرایط اضطراری) جلسه ای با حضور راهداری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی طاهری در جریان بازدید از بخش های مختلف مرکز جامع توانبخشی شهید چمران و مجتمع امدادی جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار کرد: لباس سرخ و سفید هلال احمری ها و فضا و روحیه امدادی و نوعدوستی از افتخارات نظام جمهوری بوده و برای همه ما مقدس است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به مشکل کمبود نیروی انسانی در هلال احمر اشاره کرد و افزود: دوشنبه هفته آینده جلسه ای با معاون رییس جمهوری در زنجان خواهیم داشت، که می توانیم مشکلات را با حضور مدیرعامل جمعیت  هلال احمر استان زنجان در این زمینه مطرح کنیم.

وی گفت: رفع برخی از مسائل در سطح ملی است که باید دیداری با رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی داشته باشیم تا همراه با مدیر عامل هلال احمر استان زنجان و معاونان، مسائلی از جمله  اخذ مجوز برای احداث پایگاه های امداد و نجات را محقق کنیم.

طاهری تاکید کرد: در خصوص راه اندازی مرکز SOS  (شرایط اضطراری) جلسه ای با حضور راهداری، اورژانس، سازمان بازرسی، شهرداری، تشکیل می دهیم و با همفکری هم حداقل های ظرفیت این دستگاه های اجرایی را جمع و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات هلال احمر نیازمند اقدام ملی است

رفع مشکلات هلال احمر نیازمند اقدام ملی است