مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 22:322022-05-19سياسي

171 نفر نامزد انتخابات شورای هیأت مذهبی در استان همدان


همدان_مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: در 10 شهرستان استان همدان 171 نفر کاندیدای انتخابات شورای هیأت مذهبی شده اند.

- افزود: ششمین دوره انتخابات شورای هیأت مذهبی در سراسر کشور فردا برگزار خواهد شد که در این انتخابات اعضای اصلی و علی البدل شورای هیأت مذهبی در تمام شهرستانها و استان با رأی مستقیم مسئولین هیأت حسینی انتخاب خواهند شد.

وی بابیان اینکه در استان همدان در 10 شهرستان 171 نفر نامزد شده اند که عدد و مشارکت خوبی را شاهد بودیم افزود: در مجموعه سامانه طوبی هزار و 721 هیئت حائز شرایط رأی دادن هستند که طبق تدبیر ستاد ملی انتخابات امکان رأی دادن هیأت های که در سامانه طوبی ثبت نشده اند ولی هیأت فعال و اثرگذاری با شرایط خاص ایجاد شده است که طبق تشخیص، تأیید ستادهای استانی و استعلامات قطعی انجام شده امکان رأی دادن و مشارکت در انتخابات در این دوره برای این هیأت فراهم شده است.

نظیری تاکید کرد: هیأت های ثبت نام نشده مشروط به اینکه این هیأت فرصت نکرده اند و نتوانسته اند هیأت خود را ثبت کنند بعد از انتخابات متعهد خواهند شد که در اولین فرصت هیأت خود را ثبت کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی یادآور شد: در استان همدان در شهرستان درگزین چون قبلاً انتخابات این شهرستان با رزن همزمان برگزار می شد امسال با توجه به اینکه انتخابات تفکیک شده است ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

171 نفر نامزد انتخابات شورای هیأت مذهبی در استان همدان

171 نفر نامزد انتخابات شورای هیأت مذهبی در استان همدان