مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 22:072022-05-19پزشكي

6 نفر دیگر در چهارمحال و بختیاری به کرونا مبتلا شدند


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 4 از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 2 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، سید علی درخشان امروز گفت: هم اکنون 11 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 5 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری شان هستند.

درخشان ادامه داد: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش نشد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری همان یک هزار و 849 نفر است.

وی با اشاره به اینکه طی شبانه روز گذشته هیچ بیمار کرونایی در استان وضعیت بحرانی نداشته است، افزود: طی 24 ساعت گذشته 29 بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 6 بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 4 از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 2 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 نفر دیگر در چهارمحال و بختیاری به کرونا مبتلا شدند

6 نفر دیگر در چهارمحال و بختیاری به کرونا مبتلا شدند