مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 21:222022-05-19سياسي

اسکورت 5 هزارکشتی تجاری و نفتکش از سال 87 تاکنون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، امیر دریادار حبیب الله سیاری عصر امروز پنجشنبه در یادواره شهدای عملیات بیت المقدس که در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت شهید اسماعیل شعبانی در ساوه برگزار شد، گفت: پس از پیروزی جمهوری اسلامی ایران در سال 57 استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا تلاش کردند به روش های مختلف به کشور ما ضربه بزنند و آن را منزوی کنند.

  وی افزود: تلاش کشورهای استکبار برای تضمین منافع خود در منطقه با ایجاد اختلافات قومی و قبیله ای و مذهبی و همچنین تجزیه طلبی در بخش های مختلف شکل گرفته بود که در برهه های مختلفی از تاریخ انقلاب شاهد آن بوده ایم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران 17 هزار شهید ترور را سند محکمی بر این موضوع دانست و ادامه داد: استکبار جهانی در طول دوران انقلاب بارها و بارها مردم و شخصیت های نظامی و سیاسی وعلمی را ترور کرده اند تا منافع خودرا تامین کنند اما به برکت خون شهدا این انقلاب استوارتر از همیشه ماندگار شده است.

وی یکی دیگر از توطئه های دشمنان را راه اندازی جنگ هشت ساله بر علیه کشورمان دانست و با بیان اینکه دست دشمن به خون جوانان این مملکت آلوده است، گفت: رژیم بعث به سرکردگی صدام با حمایت هایی که از جانب تعداد زیادی از کشورها انجام می شد هشت سال بر علیه کشور و ملت ایران جنگ به راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکورت 5 هزارکشتی تجاری و نفتکش از سال 87 تاکنون

اسکورت 5 هزارکشتی تجاری و نفتکش از سال 87 تاکنون