مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 21:172022-05-19سياسي

وزارت خارجه در کنار کنشگران عرصه دیپلماسی دینی است


سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که این وزارتخانه در کنار کنشگران عرصه دیپلماسی دینی و تبیین کنندگان ارزشهای والای اسلام و انقلاب بوده و با بسیج توان خود در مرکز و نمایندگی های خود در خارج در این مسیر همراه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری قارس، سعید خطیب زاده سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه، امروز (پنجشنبه) در مراسم اختتامیه اولین کنفرانس بین المللی تبلیغ جهانی دین: چالش ها و فرصت ها که به میزبانی جامعه المصطفی برگزار شد، سخنرانی کرد.

 رییس مرکز دیپلماسی وزارت امور خارجه در سخنرانی خود با موضوع تبلیغ جهانی دین از منظر دیپلماسی اظهار داشت: محیط عمل و بسیاری از مفاهیم پایه روابط بین الملل به طور اعم و روش ها و کنشگران عرصه دیپلماسی دچار یک تغییر و دگرگونی شکلی و ماهوی شده اند به گونه ای که قواعد سنتی و شناخته شده و کنشگران کلاسیک همانند سابقه فضای منحصربفرد و اختصاصی خود را ندارند.

  اگر در سابق نهادهای سنتی با قواعد کلاسیک خود در عرصه دیپلماسی رسمی و غیر رسمی کنشگران انحصاری به حساب می آمدند، اکنون و برای مثال یک فرد با یک اکانت توییتر از منزل و یا اتاق کاری کوچک خود می تواند به یک رسانه، مکتب و یا مرجع محل استناد تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه در کنار کنشگران عرصه دیپلماسی دینی است

وزارت خارجه در کنار کنشگران عرصه دیپلماسی دینی است