مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 20:272022-05-19اقتصادي

هرگونه سرمایه گذاری بدون مشارکت بخش خصوصی ابتر است


سرمایه گذاری های اقتصادی بدون مشارکت مردم، بانک ها و بخش خصوصی ابتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم بازیان عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی اظهار کرد: تسهیلات ارائه شده برای اجرای پروژه های سرمایه گذاری در شهرستان ها پیگیری می شود و در شهرستان گرمی نیز با آغاز مراحل اجرای پروژه تولید ظروف شیشه ای دارویی، امیدواریم شاهد پایان عملیات اجرایی آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه کلنگ زنی شده در زمان دولت قبل اتفاق افتاده است، تصریح کرد: ما در شستا پیگیر حل مشکل معارض زمین از طرف منابع طبیعی خواهیم بود که امیدواریم با عزم جدی در شهرستان، شاهد تکمیل پروژه ظروف شیشه ای شرکت تی پی کو در گرمی باشیم.

مدیرعامل شستا گفت: ما معتقدیم سرمایه گذاری باید با مشارکت فعال همه گروه ها برای کاستن از تبعات بیکاری انجام شود و هیچ سرمایه گذاری بدون مشارکت مردم، بانک ها و بخش خصوصی به ثمر نمی نشیند.

بازیان افزود: شستا متعلق به آحاد مردم شامل کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران است و ما در مجموع شرکت های تی پی کو قول مساعد می دهیم تا طرح های آغاز شده را به سرانجام مناسب برسانیم.

در این جلسه نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: گرچه کلنگ این پروژه در دولت قبل زده شد اما هیچ گونه اقدام مثبتی به رغم واگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه سرمایه گذاری بدون مشارکت بخش خصوصی ابتر است

هرگونه سرمایه گذاری بدون مشارکت بخش خصوصی ابتر است