مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 19:572022-05-19بين الملل

شاه اردن پرونده کودتای نافرجام را بازگشایی کرد


شاه اردن طی نطقی برادر ناتنی خود را به تحریف واقعیت ها در گزارش مربوط به پرونده کودتای نافرجام سال گذشته این کشور متهم و در عین حال رییس سابق دربار سلطنتی خود را خائن در امانت توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالله دوم پادشاه اردن، در پی تصمیم سال گذشته خود در محدود کردن تحرکات و ارتباطات حمزه بن حسین، ولی عهد سابق در پرونده موسوم به فتنه در این کشور، باسم عوض الله، رییس سابق دربار سلطنتی و از متهمان این پرونده را هم در این پرونده خائن به امانت توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم ، عبدالله دوم حالا هم در یک سخنرانی خطاب به مردم کشورش بار دیگر همان پرونده فتنه را رو کرد و گفت که حمزه بن حسین، ولی عهد سابق و برادر ناتنی اش، آنچه را که بین او و یوسف الحنیطی رییس ستاد مشترک ارتش این کشور در جریان کودتای نافرجام در آوریل 2021 رخ داده، تحریف کرده بود.

پادشاه اردن یادآور شد که حمزه ادعا کرده بود که رییس ستاد ارتش به طور غیرمنتظره به منزل او آمده در حالی که این دیدار در واقع در زمان و مکان مشخص شده توسط ولی عهد سابق انجام شده بود.

عبدالله دوم ادامه داد: او گزارش تحریفی از نقش خود در ماجرای فتنه ارائه کرد و آنچه را که در مورد رابطه مشکوک خود و تماس هایش با باسم عوض الله که یک خائن در امانت و حسن بن زید  برای مردم فاش شد، ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاه اردن پرونده کودتای نافرجام را بازگشایی کرد

شاه اردن پرونده کودتای نافرجام را بازگشایی کرد