مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 19:322022-05-19بين الملل

سی ان ان: بایدن با ولیعهد عربستان سعودی دیدار می کند


شبکه خبری سی ان ان آمریکا گزارش داد:  مقامات دولت بایدن در حال مذاکره با سعودی ها برای آماده سازی یک دیدار حضوری میان بایدن و محمد بن سلمان در طول سفر ماه آینده بایدن به منطقه است.

- شبکه خبری سی ان ان آمریکا روز پنجشنبه به نقل از منابع متعدد گزارش داد که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی ممکن است ماه آینده برای اولین بار با یکدیگر دیدار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ شبکه خبری سی ان ان آمریکا گزارش داد: مقامات دولت بایدن در حال مذاکره با سعودی ها برای آماده سازی یک دیدار حضوری میان بایدن و محمد بن سلمان در طول سفر ماه آینده بایدن به منطقه است.

این شبکه تلویزیونی آمریکایی اعلام کرد که کاخ سفید و دفتر رسانه ای دولت سعودی به درخواست هایش در این خصوص پاسخ نداده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از خبرگزاری عربستان سعودی (واس)، شاهزاده خالد بن سلمان معاون وزیر دفاع عربستان روز چهارشنبه در واشنگتن با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا دیدار و درباره چشم انداز همکاری و هماهنگی مشترک بین ریاض و واشنگتن و راه های حمایت و تقویت آن ها در چارچوب چشم انداز مشترک بین دو کشور تبادل نظر کردند.

بر اساس این گزارش، سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا نیز تاکید کرد که جو بایدن رییس جمهوری آمریکا متعهد به کمک به عربستان برای دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی ان ان: بایدن با ولیعهد عربستان سعودی دیدار می کند

سی ان ان: بایدن با ولیعهد عربستان سعودی دیدار می کند