مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 19:222022-05-19اجتماعي

وزش تندباد و پدیده گرد و غبار هوای آذربایجان غربی را در برمی گیرد


رییس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی از بارش باران و وزش تندباد همراه با پدیده گرد و غبار روز جمعه در استان خبر داد.

- ، اظهار کرد: با توجه به نقشه های پیش بینی و پیش یابی با عبور امواجی کم دامنه از تراز میانی جو، بارش های رگباری و وزش تندباد برای مناطقی از این استان در روز جمعه پیش بینی می شود که لازم است تدابیر لازم در این زمینه بکار گرفته شود.

وی ادامه داد: خیزش گرد و غبار و کاهش دید و کیفیت هوا، احتمال آسیب به سازه های موقت، گلخانه ها و بنرهای تبلیغاتی در اثر تندباد لحظه ای نیز پیش بینی می شود.

صابری گفت: این موضوع در مناطق جنوبی استان بیشتر نمود خواهد داشت و وزش باد با سرعت 80 کیلومتر در ساعت نیز برای برخی مناطق پیش بینی شده است.

وی بابیان اینکه در 24 ساعت گذشته بیشترین بارش ها از شهرستان خوی با هشت میلی متر گزارش شده است، اضافه کرد: شهرستان تکاب در شبانه روز گذشته با مثبت چهار درجه سانتی گراد خنک ترین شهر و منطقه انزل ارومیه با مثبت 15 درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین شهر استان بودند.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: طبق هشدار نارنجی صادر شده احتمال خسارت گسترده به مزارع و اراضی کشاورزی بر اثر رگبارهای متناوب، سیل و تگرگ پیش بینی می شود و لازم است کشاورزان به هشدارهای صادر شده توجه جدی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش تندباد و پدیده گرد و غبار هوای آذربایجان غربی را در برمی گیرد

وزش تندباد و پدیده گرد و غبار هوای آذربایجان غربی را در برمی گیرد