مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 18:322022-05-19سياسي

مسئولان سطح زندگی خود را هم تراز با مردم کنند


مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر ریشه کن شدن فقر گفت: جراحی اقتصادی حرکت خوبی بود و در این خصوص مسئولین طبق نظر امام راحل باید زندگی خود را هم تراز مردم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر پنجشنبه در دیدار اعضا ستاد 14 و 15 خرداد ورامین که در آستانه قیام تاریخی مردم ورامین در 15 خرداد شکل گرفت، گفت: مردم ورامین در تاریخ سابقه ای دارند که در حافظه تاریخی انقلاب اسلامی بسیار والا و با ارزش است، شما پیش قدم هستید و بخاطر همین اجر و حرمت بالایی در درگاه الهی دارید.

وی افزود: شما مردم ورامین در کارهای خیر همیشه پیش قدم هستید و خیلی زحمت کشیدید، و سعی کنید این حال و هوا را علیرغم تهدیدات دشمن حفظ کنید.

نوری همدانی به حرکت تاریخی امام خمینی ره در شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: قیام امام خمینی ره از مقدمات ظهور حضرت مهدی عج است، کتاب های امام باید همیشه مورد مطالعه قرار گیرد و صحیفه نور ایشان واقعاً نورانی است.

این مرجع عالیقدر جهان اسلام ادامه داد: امام خمینی (ره) معتقد بودند انقلاب را زاغه نشینان و گود نشینان به وجود آوردند چرا که آن روزها همین ها به میدان رفتند بسیار سخت بود و همین ها بودند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به قصد سهم خواهی از امام چیزی را طلب نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان سطح زندگی خود را هم تراز با مردم کنند

مسئولان سطح زندگی خود را هم تراز با مردم کنند