مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 17:422022-05-19اقتصادي

سند آمایش برای دستگاه های اجرایی تبیین شود/ هشدار نسبت به خوش نشینی مازندران


استاندار مازندران با تاکید براینکه سند آمایش استان باید به درستی برای دستگاه های اجرایی تبیین شود، گفت: در توسعه صنعتی، کشاورزی، گردشگری و اقتصادی باید از کشورهای پیشرفته الگوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمود حسینی پور ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان که در استانداری مازندران برگزار شد، با تاکید بر اجرای قوانین سند آمایش سرزمین در استان اظهار کرد: باید بین توسعه، تولید، رشد اقتصادی، محیط زیست، منابع طبیعی و کشاورزی تعادل برقرار شود.

وی با اشاره به اینکه در سیاست گذاری آمایش سرزمینی دستگاه های اجرایی تکلیف شان را نمی دانند، گفت: در جلسه شورای برنامه ریزی استان بعضا در بررسی پرونده های سرمایه گذاری نشان می دهد برخی نگاه های خارج از قانون دارند لازم است این دست از درخواست ها در دستگاه های اجرایی بررسی شوند.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه در سیاست گذاری های کلان برای یکبار هم شده باید تکلیف سند آمایش سرزمین در استان مشخص شود، افزود: باید بدانیم محور توسعه در بخش های گردشگری، کشاورزی و صنعت کجاست.

این مسؤول سازمان مدیریت و برنامه ریزی را متولی اجرای سند آمایش سرزمین در مازندران دانست و ادامه داد: با تشکیل کارگروه های تخصصی باید با رفع تعارضات، محور توسعه استان متناسب با سند آمایش سرزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آمایش برای دستگاه های اجرایی تبیین شود/ هشدار نسبت به خوش نشینی مازندران

سند آمایش برای دستگاه های اجرایی تبیین شود/ هشدار نسبت به خوش نشینی مازندران