مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 17:272022-05-19سياسي

استان های شمالی در چنگال جنگل خواران گرفتار هستند


معاون سیاسی امنتی استانداری مازندران نقش رسانه ها را دز خنثی سازی مافیای زمین خواری و جنگل خواری مهم داست و گفت: استان های شمالی با این پدیده ها درگیر و گرفتار هستند.

- ، روح الله سلگی عصر پنجشنبه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای مطبوعات و رسانه های شمال کشور اظهار کرد: عدالت خواهی، روشنگری و صداقت محوری مهم ترین رسالت رسانه ها به شمار می رود.

وی با تاکید بر حمایت رسانه ها از مسئولان در راستای توسعه و پیشرفت کشور، افزود: نگاه حمایتی رسانه ها در راستای حل مشکلات کشور باید استمرار داشته.

سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره نقش کلیدی رسانه ها در خنثی سازی مافیای زمین خواری و جنگل خواری، تصریح کرد: استان های شمال کشور در چنگال جنگل خواری و زمین خواری گرفتار بوده و رسانه ها در پرده برداری از این مافیای آسیب زننده پررنگ است.

سلگی با تاکید بر انتقاد پذیر بودن مسئولان، بیان کرد: رسانه ها نگاه نقادانه به مسائل و مشکلات داشته باشند و این انتقادات می تواند به توسعه کشور کمک کنند.

وی با بیان اینکه رسانه ها شادی و نشاط را به جامعه تزریق کنند افزود: رسانه ها نقش مهمی در اقناع سازی مردم و فرهنگ سازی ایفا نی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به سیاست های اقتصادی دولت، این حرکت را بسیار هدفمند و مردم محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان های شمالی در چنگال جنگل خواران گرفتار هستند

استان های شمالی در چنگال جنگل خواران گرفتار هستند