مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 15:122022-05-19سياسي

مردم دیار 15 خرداد همواره یاور دین و مرجعیت هستند


فرزند آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به واقعه 15 خرداد و حضور و نقش پررنگ مردم ورامین گفت: مردم دیار 15 خرداد همواره یاور دین و مرجعیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در آستانه خرداد ماه و قیام تاریخی مردم ورامین در 15 خرداد سال 42 جمعی از مسئولین شهرستان ورامین با سفر به قم و بیت مرجع فقید جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با فرزند ایشان دیدار کردند.

حجت الاسلام حسن صافی گلپایگانی فرزند آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در این دیدار گفت: شهرستان ورامین همیشه درخشندگی خاص خود را در تاریخ داشته است و سبقت و سابقه آن دیار از همه شهرها در انقلاب بیشتر بوده است.

وی فقدان حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را برای جهان اسلام بسیار زیانبار دانست و افزود: ایشان مرکز نشر معارف انقلاب بودند، در ابتدای انقلاب اسلامی رکن اصلی شورای نگهبان و مسئول نگارش قانون اساسی شدند و زندگی بسیار ساده ای داشتند و معتقد بودند که انسان نباید عوض شوند و می توان گفت که یک روز برای غیر خدا به سرکار در شورای نگهبان نرفتند.

فرزند آیت الله العظمی صافی گلپایگانی ادامه داد: طرح بانکداری اسلامی ایشان از جمله کارهای ماندگار معظم له بود و بینش سیاسی ایشان از همگان سبقت می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دیار 15 خرداد همواره یاور دین و مرجعیت هستند

مردم دیار 15 خرداد همواره یاور دین و مرجعیت هستند