مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-19بين الملل

پیام مقاومت به رژیم صهیونیستی؛ برگزاری راهپیمایی پرچم ممنوع است


منابع رسانه ای فاش کردند که مقاومت فلسطین در پیامی خطاب به رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که اجازه برپایی راهپمایی پرچم را به شهرک نشینان صهیونیست نخواهد داد.

- منابع رسانه ای فاش کردند که مقاومت فلسطین در پیامی خطاب به رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که اجازه برپایی راهپیمایی پرچم را به شهرک نشینان صهیونیست نخواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع رسانه ای فاش کردند که مقاومت فلسطین در پیامی خطاب به رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که اجازه برپایی راهپیمایی پرچم را به شهرک نشینان صهیونیست نخواهد داد.

بر اساس این گزارش، مقاومت فلسطین در پیام خود خطاب به رژیم صهیونیستی اعلام کرده است: اجازه نخواهیم داد صهیونیست ها از خطوط قرمزی که پس از نبرد سیف القدس در قدس اشغالی ترسیم شد، عبور کنند.

پیشتر روزنامه صهیونیستی معاریو اذعان کرد که مقامات این رژیم به دلیل صدور مجوز برگزاری راهپیمایی پرچم در اوایل خردادماه، نسبت به تشدید تنش ها در اراضی اشغالی بسیار نگران هستند.

بر اساس این گزارش، این روزنامه اعلام کرد که مقامات رژیم صهیونیستی نگران تشدید تنش و درگیری مجدد در قدس اشغالی به سبب برگزاری راهپیمایی پرچم شهرک نشینان در محله باب العامود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مقاومت به رژیم صهیونیستی؛ برگزاری راهپیمایی پرچم ممنوع است

پیام مقاومت به رژیم صهیونیستی؛ برگزاری راهپیمایی پرچم ممنوع است