مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-05-19دانش

طرح تحول آموزش عالی ابلاغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان سنجش، قاسم عموعابدینی در حاشیه بازدید از دومین روز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 1401 در دانشگاه شهید بهشتی ضمن تشکر از سازمان سنجش آموزش کشور گفت: - معاون آموزشی وزارت علوم درباره مهارت آموزی در حوزه آموزش عالی گفت: دولت سیزدهم برنامه طرح تحول آموزش عالی را ابلاغ کرد تا برنامه های عملیاتی آن آماده و مصوب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان سنجش، قاسم عموعابدینی در حاشیه بازدید از دومین روز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 1401 در دانشگاه شهید بهشتی ضمن تشکر از سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون در صحت و سلامت کامل در حال برگزاری است.

وی درباره مهارت آموزی در حوزه آموزش عالی گفت: دولت سیزدهم برنامه طرح تحول آموزش عالی را ابلاغ کرد تا برنامه های عملیاتی آن آماده و مصوب شود چرا که مدرک گرایی یک مشکل است که در کشور وجود دارد و لازم است برای توانمندسازی دانشجویان همگام با صنعت کشور فرهنگ سازی شود.

عموعابدینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مقطع کارشناسی حدود 2 میلیون دانشجو، در مقطع کارشناسی ارشد حدود 500 هزار، در مقطع دکتری حرفه ای 95 هزار و دکتری تخصصی 160 هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند که وضع موجود بیانگر آن است که از لحاظ تولید علم دانشگاه ها ی کشور مقام 15


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تحول آموزش عالی ابلاغ شد

طرح تحول آموزش عالی ابلاغ شد