مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-19دانش

اتصال فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد به مسوولان دستگاه های مختلف


دانشگاه آزاد با برگزاری رویداد گام دوم، ما را به صاحبان سرمایه و دستگاه های مختلف متصل می ‎کند تا بتوانیم طرح های خود را به آن ها معرفی کنیم.

- سارا فتح اله فارغ التحصیل رشته مهندسی پلاسمای واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه من هنوز با مجموعه دانشگاه آزاد در ارتباط هستم، گفت: سال 93 یک طرح با عنوان دستگاه پلاسمای سرد فشار اتمسفری با کارایی درمان انوع زخم ها مانند زخم بستر یا زخم های دیابتی مزمن ارائه کردیم که باید تمام مراحل بالینی این طرح طی می شد زیرا سیستم در رابطه با سلامت بود که در این 7 سال مراحل سلولی، حیوانی و بالینی این طرح طی شد و در پایان سال 99 پس از چاپ مقالات حیوانی و بالینی در مجله نیچر و دریافت جایزه بین المللی توانستیم تاییدیه مرحله بالینی را از پژوهشگاه علوم و غدذ بگیریم و در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد مستقر شویم.

وی افزود: در این مدت دستگاه ما فروش داشته زیرا برای اولین بار در دنیا این طرح ارائه شده است و کلینیک های خصوصی و دولتی از این طرح استفاده می کنند، برای ادامه کار هم برنامه ریزی زیادی داریم.

فتح اله عنوان کرد: پس از فارغ التحصیلی هم ارتباطم را با دانشگاه آزاد حفظ کردم و به صورت مشاور برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد همکاری می کنم، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد به مسوولان دستگاه های مختلف

اتصال فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد به مسوولان دستگاه های مختلف