مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-05-19اجتماعي

شهرداری مسبب اصلی آسیب به دانش آموزان در اطراف بازارچه تاناکوراست


مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 سنندج با انتقاد از عدم مصوبه شورای تأمین شهرستان در خصوص آزاد سازی پیاده رو اطراف بازارچه تاناکورا گفت: شهرداری مسبب اصلی آسیب به دانش آموزان است.

- اظهار کرد: متأسفانه طی چند سال اخیر شاهد تصرف پیاده روهای اطراف مدرسه ابتدایی در نزدیکی بازارچه تاناکورا در خیابان شهدای سنندج هستیم و این امر موجب آسیب های جسمی متعددی برای دانش آموزان این مدرسه شده است.

وی افزود: شورای تأمین شهرستان سنندج در دو نوبت مصوباتی را برای آزادسازی پیاده رو اطراف بازارچه تاناکورا داشته است اما متأسفانه شهرداری سنندج در این خصوص هیچ اقدامی نکرده و با بی توجهی خود زمینه ساز بروز مشکلات متعددی برای شهروندانی که از این مسیر تردد می کنند، شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج اعلام کرد: متأسفانه در جریان آتش سوزی غرفه های تاناکورای واقع در پیاده رو اطراف این بازارچه که بامداد امروز به وقوع پیوسته مدرسه ابتدای مجاور این بازارچه نیز آسیب دیده است و علاوه بر آسیب دیدن نمای مدرسه شاهد آسیب به دفتر مدرسه نیز هستیم.

کنعانی افزود: هرچند مدرسه بیمه بوده است اما گلایه های والدین دانش آموزان در خصوص مسدود بودن پیاده رو اطراف مدرسه بر حق بوده و امیدواریم فرمانداری، شهرداری و نیروی انتظامی برای رفع این مشکل اقدامات لازم را ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری مسبب اصلی آسیب به دانش آموزان در اطراف بازارچه تاناکوراست

شهرداری مسبب اصلی آسیب به دانش آموزان در اطراف بازارچه تاناکوراست