مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 12:422022-05-19اجتماعي

ادامه جولان گرد و خاک در اصفهان / دما تغییری ندارد


کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: خیزش گرد و غبار در استان اصفهان تا روز شنبه برای استان اصفهان پیش بینی شده است.

- با اشاره به بررسی آخرین وضعیت نقشه های هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: بررسی این نقشه ها بیانگر جوی نسبتاً پایدار در اواخر هفته جاری بر روی استان است وی افزود:.

بر این اساس در اکثر مناطق استان وضعیت جوی صاف تا کمی ابری و غبار صبحگاهی گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه مجدداً از روز شنبه جوی نسبتاً نا پایدار و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و نفوذ توده ی گردوخاک و کاهش دید و کیفیت هوا در اکثر مناطق به ویژه نیمه شرقی پیش بینی می شود، افزود: ماندگاری شرایط غبارآلود طی امروز تا اوخر فردا در بیشتر مناطق استان به ویژه مناطق شمالی، شرقی و تا حدودی مرکز استان است.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: به دلیل خیزش گرد و خاک طی دو روز گذشته، شرایط غبارآلود و ماندگاری این وضعیت را طی امروز تا اواخر وقت فردا در بیشتر مناطق استان به برای ویژه مناطق شمالی، شرقی و تا حدودی مناطق مرکزی استان پیش بینی می کنیم.

وی گفت: کماکان شاهد کاهش کیفیت هوا و دید در مناطق شرقی، شمالی و مرکزی هستیم، بنابراین توصیه می شود شهروندان به ویژه گروه های حساس، سالمندان و کودکان و بیماران قلبی و ریوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه جولان گرد و خاک در اصفهان / دما تغییری ندارد

ادامه جولان گرد و خاک در اصفهان / دما تغییری ندارد