مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-05-19اقتصادي

تشدید نظارت بر نانوایی های شهرستان همدان


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: در راستای اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها تشدید نظارت بر نانوایی ها در دستور کار نهادهای نظارتی ذیربط قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی اکبر سلطانی راد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تغییری در قیمت نان و آرد یارانه ای نانوایی ها نداشتیم اظهار کرد: افزایش قیمت آرد بخش صنف و صنعت باعث افزایش خام فروشی غیر مجاز نانوایی ها می شود که بعضا کم کاری و ایجاد صف و عدم رعایت ساعت کار را در نانوایی ها به دنبال دارد.

وی با اشاره به افزایش ساعات پخت تعدادی از نانوایی های خیابانهای اصلی برای جبران این کم کاری اضافه کرد: روز گذشته از ساعت 19:30 تا 23 ضمن انجام گشت مشترک با حضور مدیرکل غله استان، رییس اتحادیه نانوایان، رییس جهاد کشاورزی شهرستان هشت نفر از شاغلان نانوایی ها با پرداخت هدیه نقدی مورد تشویق قرار گرفتند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان از برخورد قانونی با نانوایی های متخلف خبر داد و بیان کرد: نانوایی سنگکی آقای موحدیان در 20 متری سنگشیر نانوایی سنگکی مجتبی شهبازی در کوچه قصابان، نانوایی لواشی جلال جمشیدی در تپه حاج عنایت و نانوایی سنگکی آقای طاووسی واقع در خیابان پاسداران واحدهایی بودند که مورد تشویق قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر نانوایی های شهرستان همدان

تشدید نظارت بر نانوایی های شهرستان همدان