مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-19اقتصادي

توزیع هزار جعبه تخم نوغان رایگان بین مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هزار جعبه تخم نوغان رایگان بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شده است و تعداد زیادی از مددجویان در حال پرورش کرم ابریشم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در نشست با مدیرکل جهاد کشاورزی که با حضور مدیرعامل هلدینگ تجاری و اقتصادی کمیته امداد کشور برگزار شد به بیان راهبردهای این نهاد درزمینه توانمندسازی مددجویان این نهاد اشاره و اظهارکرد: هزار جعبه تخم نوغان رایگان بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شده است و تعداد زیادی از مددجویان در حال پرورش کرم ابریشم هستند.

وی گفت: یکی از اقدامات این نهاد در سال جاری تقویت صنعت نوغان در استان از جمله در منطقه راز و جرگلان  است و اکنون در حال برنامه ریزی برای ایجاد طرح توتستان 10 هکتاری هستیم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: طی سال گذشته خرید تضمینی محصولات پیله تر کرم ابریشم 10 درصد بالاتر از ارزش واقعی بازار انجام شد که دستاورد مددجویان در این حوزه یک میلیارد و 900 میلیون تومان بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته مددجویان این نهاد موفق به تولید حدود 14 تن پیله تر ابریشم شدند، اظهارداشت: هر کیلو پیله تر ابریشم به صورت تضمینی 140 تومان خریداری شد و با این قیمت گذاری سایر واسطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع هزار جعبه تخم نوغان رایگان بین مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

توزیع هزار جعبه تخم نوغان رایگان بین مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی