مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-05-19ورزشي

آذربایجان غربی مهیای استقبال از رییس جمهور/میزهای خدمت دایر شد


یک روز مانده به بیست و یکمین سفر استانی هیئت دولت مقدمات استقبال از رییس جمهور و اعضای کابینه در آذربایجان غربی فراهم و میزهای خدمت وزارتخانه ها برپا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میزهای خدمت وزارتخانه های مختلف در آستانه سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان در ادارات کل مختلف استانی برپا شده و پذیرای خدمت گیرندگان در نهادهای مختلف است تا دغدغه های خود را مطرح کنند.

در این میزهای خدمت که از صبح امروز پنجشنبه دایر شده، نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه و دستگاه های اجرایی مختلف در محل های از قبل تعیین و اطلاع رسانی شده حضور دارند.

این میزهای خدمت امروز تا ساعت 18 برقرار بوده و فردا نیز از ساعت هشت صبح تا 18 برای رسیدگی به دغدغه ها، مطالبات و درخواست های شهروندان فعال خواهد بود.

میز خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه در ارومیه خیابان میرزای شیرازی- سالن ورزشی مجتمع دخانیات، میز خدمت وزارت کشور در ارومیه – خیابان ورزش- جنب استادیوم 6 هزار نفری سالن خانه والیبال، میز خدمت وزارت فرهنگ خیابان ارشاد- روبروی بیمارستان امام (ره) - ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی- میز وزارت نیرو در بلواار شهید باهنر- نرسیده به پل قویون – سالن ورزشی تصفیه خانه آب و میز خدمت ورزش و جوانان نیز در خیابان سربازان گمنام اداره کل ورزش و جوانان دایر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی مهیای استقبال از رییس جمهور/میزهای خدمت دایر شد

آذربایجان غربی مهیای استقبال از رییس جمهور/میزهای خدمت دایر شد