مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-19سياسي

تکرار ماجرای اجبار برداشتن چادر برای کنکوری ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، روز گذشته در جریان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد شهرستان شیروان، یکی از خانم های شرکت کننده در کنکور که چادر بر سر داشت، در هنگام ورود به جلسه آزمون با ممانعت مراقبین ورود به جلسه مواجه شد و به او اعلام شده برای شرکت در این آزمون می بایست بدون چادر وارد جلسه شود که این مسأله باعث اعتراض وی شده بود! این ماجرا که باعث واکشن مردم و فعالین فضای مجازی استان نیز شد، صرفاً مختص دیروز نبوده و با یک جست وجو، مشخص می شود درگذشته نیز این اتفاق در خراسان شمالی و شهرستان شیروان و حتی سایر نقاط کشور افتاده است.

در تیرماه 1400 در استان کرمانشاه از ورود بانوان چادری به محل آزمون جلوگیری شده بود و دادستان این استان دستور رسیدگی به موضوع و قول برخورد با خاطیان را داده بود.

در بهمن ماه سال 1399 نیز در استان گیلان مشابه این ماجرا اتفاق افتاد و در اقدامی عجیب از سوی مدیر و مراقبان محل برگزاری آزمون، یکی از شرکت کنندگان برای برداشتن چادر تحت فشار قرار گرفت.

در مردادماه سال 1397 نیز از ورود یکی از دختران چادری به جلسه آزمون تیزهوشان شهرستان کرمان ممانعت شده بود که با اعتراض شرکت کننده و خانواده وی همراه شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار ماجرای اجبار برداشتن چادر برای کنکوری ها

تکرار ماجرای اجبار برداشتن چادر برای کنکوری ها