مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-19دانش

تولید 10 محصول در زمینه فناوری پلاسما از سوی محققان دانشگاه صنعتی شاهرود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شاهرود با توجه به اهمیت رونق کسب و کار های نوآورانه و گسترش فعالیت هایی از جنس کارآفرینی، - یک شرکت دانش بنیان مستقر در دانشگاه صنعتی شاهرود موفق به تولید 10 محصول در زمینه فناوری پلاسما شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شاهرود با توجه به اهمیت رونق کسب و کار های نوآورانه و گسترش فعالیت هایی از جنس کارآفرینی، اقدام به ارائه اطلاعاتی جهت شناخت بیشتر شرکت دانش بنیان دانش پویان ساتیا این دانشگاه کرده است.

مراکز رشد ابزارهای مطمئنی برای تبدیل نوآوری ها و دستاوردهای تحقیقاتی به محصولات و نیز ترغیب کارآفرینی و توسعه تکنولوژیک بویژه در حوزه فناوری های پیشرفته هستند.

در سرتاسر جهان شرکت ها و کسب و کار های کوچک به علت انعطاف پذیری بالا، مدیریت کارآمد و خطر پذیری کمتر، اجزاء مهم رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال هستند.

سال 1401 با رویکرد اقتصاد دانش بنیان، بستر مناسبی را برای شرکت های دانش بنیان فراهم شده است و اقتصاد دانش بنیان نیز می تواند کلید پیشرفت و شکوفایی اقتصاد ایران در قرن جدید باشد.

سید ایمان حسینی، دانشیار دانشکده فیزیک این دانشگاه و مدیر عامل شرکت دانش بنیان دانش پویان ساتیا گفت: این شرکت دانش بنیان به واسطه تجریه 15 ساله موسسین آن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 10 محصول در زمینه فناوری پلاسما از سوی محققان دانشگاه صنعتی شاهرود

تولید 10 محصول در زمینه فناوری پلاسما از سوی محققان دانشگاه صنعتی شاهرود