مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-05-19سياسي

رصد اراضی استان قزوین باید از حالت سنتی خارج شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: خدمات مکانیزه پایش اراضی کشاورزی در سال جاری کلید خورده ادارات مربوطه مورد استفاده قرار گیرد تا رصد اراضی استان از حالت سنتی خارج شود.

- قزوین- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: خدمات مکانیزه پایش اراضی کشاورزی در سال جاری کلید خورده و باید با همکارای ادارات مربوطه، رصد اراضی استان از حالت سنتی خارج شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا افلاطونی روز پنجشنبه در نشست پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به استان قزوین در حوزه بخش کشاورزی اظهار کرد: مصوبات سفر رییس جمهور برکات زیادی برای استان در بخش کشاورزی در بر داشته و با یک برنامه عملیاتی می توان به شکل واقعی حوزه کشاورزی استان را متحول ساخت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: اجرای این مصوبات بزرگترین خدمت به دشت قزوین است و می تواند میزان بهره وری و سود اقتصادی را در بخش کشاورزی افزایش دهد.

این مسئول عنوان کرد: پیگیری برای احداث شهرک گیاهان دارویی که بتواند زمینه طبیعت گردی را در منطقه الموت فراهم کند باید در دستور کار قرار گیرد؛ چراکه بخش الموت از سابق جز قطب های گردشگری قزوین محسوب می شد و اکنون با تحقق این مهم همگرایی کشاورزی گردشگری پدیدار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد اراضی استان قزوین باید از حالت سنتی خارج شود

رصد اراضی استان قزوین باید از حالت سنتی خارج شود