مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 08:322022-05-19سياسي

آغاز عملیات اجرایی ساخت بیش از 24 هزار واحد مسکونی در سه شهر جدید اصفهان


همزمان با سراسر کشور و با دستور رییس جمهور، ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر جدید بهارستان، مجلسی و فولادشهر استان اصفهان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: در جلسه ویدئو کنفرانسی شورای عالی مسکن، فرمان آغاز عملیات اجرایی 100 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی تولید مسکن از سوی رییس جمهور صادر شد، که از این میزان بیش از 24 هزار واحد مربوط به شهرهای جدید استان اصفهان بود.

    وی گفت: مطابق با برنامه، این واحدهای مسکونی در شهر جدید بهارستان به تعداد شش هزار و 656 واحد، در شهر جدید فولادشهر به تعداد 14 هزار و 750 واحد و در شهر جدید مجلسی به تعداد دو هزار و 872 واحد احداث می شوند.

  قاری قرآن اذعان داشت: مراسم آغاز عملیات اجرایی این واحدها امروز بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار، که مراسم نمادین آغاز این طرح در استان اصفهان در شهر جدید بهارستان و شهر جدید فولادشهر تشکیل شد.

   مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به ثبت نام 419 هزار و 368نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان اذعان داشت: تا کنون 142 هزار و 568 نفر حائز شرایط اولیه بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی ساخت بیش از 24 هزار واحد مسکونی در سه شهر جدید اصفهان

آغاز عملیات اجرایی ساخت بیش از 24 هزار واحد مسکونی در سه شهر جدید اصفهان