مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 06:172022-05-19سياسي

حضور مسئولان بین مردم، در افزایش آرامش جامعه غیرقابل انکار است


امان الله قرایی مقدم جامعه شناس در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: آگاهی بخشی از طرف مسئولان به مردم باعث می شود تا دلهره، - یک جامعه شناس گفت: اقداماتی که دولت فعلی در پیش گرفته و همین در میان مردم بودن در افزایش سطح آرامش در جامعه بسیار موثر است امان الله قرایی مقدم جامعه شناس در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: آگاهی بخشی از طرف مسئولان به مردم باعث می شود تا دلهره، نگرانی و فشار روحی و روانی که به مردم وارد می آید، کم شود.

وی اضافه کرد: وقتی مردم ببینند که مسئولان از صدر تا ذیل یعنی از مقامات عالی رتبه به میان آن ها می روند و صدا و سیما هم نهایت تلاش خود را بر آگاهی بخشی به مردم گذاشته است، خیلی در ایجاد آرامش در جامعه موثر خواهد بود.

این جامعه شناس خاطرنشان کرد: حضور رییس جمهور و وزیران و دیگر مسئولان مثل اقدام روز جمعه گذشته، در شرایطی که جامعه دچار تامین هراس مایحتاج خود است، به قول جامعه شناسان، موجب ایجاد امنیت فیزیولوژیکی می شود.

قرایی مقدم همچنین تصریح کرد: اولین و مهمترین نیاز همه افراد نیازهای فیزیولوژیکی هستند و وقتی که مردم می بینند که کالاهای مورد نیاز آن ها به وفور در بازار موجود است، خود این موضوع باعث ایجاد امنیت و آرامش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مسئولان بین مردم، در افزایش آرامش جامعه غیرقابل انکار است

حضور مسئولان بین مردم، در افزایش آرامش جامعه غیرقابل انکار است