مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 05:572022-05-19سياسي

برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای هیات مذهبی در ایلام


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ششمین دوره انتخابات شوراهای هیات مذهبی همزمان با سراسر کشور در روز جمعه، 30 اردیبهشت ماه جاری در 11 شهرستان استان ایلام برگزار می شود.

- رییسی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ششمین دوره انتخابات شوراهای هیات مذهبی همزمان با سراسر کشور در روز جمعه، 30 اردیبهشت ماه جاری در 11 شهرستان استان ایلام برگزار می شود.

  وی افزود: بیش از 800 هیات مذهبی در استان فعالیت دارند که مدیران هیات های مذهبی یا نماینده تام الاختیار آنها با در دست داشتن مجوز هیات از ساعت 8 صبح روز جمعه حاضر شده و از میان داوطلبان نماینده های اصلح و توانمند را انتخاب می کنند.

معاون اداره تبلیغات اسلامی استان ایلام بیان کرد: شورای هیات های مذهبی از جمله تشکل های میانی وابسته به سازمان تبلیغات است و انتخابات آن هر 4 سال یک بار برگزار و در اولین جلسه رسمی بین منتخبین رییس، نائب رییس و دبیر برای مدت یک سال انتخاب خواهند شد.

رییسی گفت: از جمله شرایط داوطلبی در این دوره از انتخابات، تأهل، حداقل 3 سال سابقه هیئت به غیر از ده شب محرم، حداقل سن 25 و حداکثر سن 65 سال است و منتخبین دوره قبل از شرایط سنی و مدرک استثنا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای هیات مذهبی در ایلام

برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای هیات مذهبی در ایلام