مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 01:472022-05-18ورزشي

برترین های ورزش استان قم معرفی شدند


مراسم معرفی برترین های ورزش استان قم در سال 1400 با حضور جمعی از مسئولان استانی و ملی در فرهنگسرای جوان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسم جوانمردی هم زمان با هفته فرهنگ پهلوانی شب گذشته با حضور ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان، حجت الاسلام علی احدی مدیر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، جامعه ورزشی و خبرنگاران ورزشی قم در فرهنگسرای جوان برگزار شد.

سانی خانی طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: ترویج مرام پهلوانی باید از اهداف مهم ورزشکاران ما باشد و هیئت های ورزشی نیز باید ورزش قهرمانی را در مناطق محروم و کم برخوردار ترویج دهند.

این مراسم به همت معاونت توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان قم، جمعیت هلال احمر، بسیج ورزشکاران، شهرداری قم، انجمن پیشکسوتان ورزشی و هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی قم برگزار شد.

در این مراسم در بخش انتخاب هیئت های ورزشی، هیئت های جانبازان و معلولان، کشتی و بدمنیتون به ترتیب توانستند مقام اول تا سوم را کسب کنند و در بخش انتخاب ورزشکاران برتر، علی اصغر حسن زاده کاپیتان قمی تیم ملی فوتسال ایران، علی رضا نجاتی عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران و فاطمه خلیلی دروازه بان قمی تیم ملی هندبال ایران نیز توانستند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های ورزش استان قم معرفی شدند

برترین های ورزش استان قم معرفی شدند