مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 00:222022-05-18سياسي

توپ اخذ تعهدنامه ایثارگران شهرداری ساری در زمین استانداری


مسؤول امور ایثارگران شهرداری ساری، توپ دریافت تعهدنامه از ایثارگران متقاضی تبدیل وضعیت در شهرداری ساری را در زمین استانداری انداخته و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ماجرای بحث برانگیز تعهدنامه تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری ساری همچنان ادامه دارد و این بار مسؤول امور ایثارگران شهرداری مرکز استان توپ دریافت تعهد نامه را در زمین استانداری مازندران انداخته است.

محمد لزگی مسؤول امور ایثارگران شهرداری مرکز مازندران در حالی بحث دریافت اخذ تعهد نامه از ایثارگران شاغل در شهرداری ساری را در زمین استانداری انداخته که در مصاحبه قبلی حتی دریافت این تعهد نامه را منکر شده بود.

( اینجا بخوانید )   اما این مسؤول در ادامه مصاحبه درباره بند بند تعهدنامه با وجود انکار آن در بخش های مصاحبه در ارتباط با آن توضیحاتی ارائه کرده است.

پس از پیگیری این موضوع از سوی استانداری، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به این مسئله ورود پیدا کرده و گفت: اینکه از نیروهای تعهد نامه ای گرفته شود که حق ارتقا شغلی را ندارند خلاف موازین حقوقی و اسلامی است.

( اینجا بخوانید ) پس از انتشار این مصاحبه محمد لزگی مسؤول امور ایثارگران شهرداری مرکز مازندران در مصاحبه با سایت شهرداری ساری درباره اخذ تعهدنامه از ایثارگران شاغل در شهرداری مرکز اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توپ اخذ تعهدنامه ایثارگران شهرداری ساری در زمین استانداری

توپ اخذ تعهدنامه ایثارگران شهرداری ساری در زمین استانداری