مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 23:572022-05-18سياسي

صفارهرندی: گفتمان انقلاب اسلامی امروز بر سر زبان همه آزادی خواهان دنیا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمد حسین صفارهرندی شب گذشته در همایش سیاسی جهاد تبیین و راهکارهای هم افزایی در تحولات اخیر اظهار کرد: باید دقت کنیم که رژیم گذشته کشور و ملت را در چه جایگاهی در مقایسه با دیگر کشورها نشانده بود و اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران در کدام نقطه دانش و فناوری جهان قرار دارد.

وی با بیان اینکه در زمان پهلوی، کشورمان قابل قیاس با کشورهای قدرتمند نبود، عنوان کرد: امروز در حوزه علم و دانش بین 15 کشور برتر جهان هستیم و در نانو تکنولوژی به چهارم جهان رسیدیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دلخوری های مردم، گفت: وقتی رییس دولت قبل این صندلی را ترک کرد، محبوبیتش نزد مردم کمتر از 8٪ بود و احیای این اوضاع و برآورده کردن خواسته های مردم قطعاً کار دشواری است.

وی بیان کرد: دوران افول قدرت آمریکا و غرب فرا رسیده است و چهره های شاخص سیاسی جهان مدت هاست که این موضوع را بازگو کرده اند.

آمریکا در سال های اخیر حتی یکجا هم موفق نشده و ناکام مانده است و این نشانه ی افول قدرتش است.

صفار هرندی تصریح کرد: ما امروز به مراتب قوی تر از آمریکا هستیم؛ اول انقلاب وقتی جنگ شد، ما برای صیانت از شهرهایمان امکانات و نیروی آموزش دیده نداشتیم ولی بعداز مدتی همه این ها را خودمان فراهم کردیم، خودمان استراتژی نبرد نوشتیم و خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفارهرندی: گفتمان انقلاب اسلامی امروز بر سر زبان همه آزادی خواهان دنیا است

صفارهرندی: گفتمان انقلاب اسلامی امروز بر سر زبان همه آزادی خواهان دنیا است