مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 22:322022-05-18سياسي

افرادی که منافعشان به خطرافتاده اقدام به کارشکنی برای دولت میکنند


افرادی که با حذف ارز دولتی، منافعشان به خطر افتاده اقدام به تحریک جوانان و کارشکنی علیه دولت انقلابی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدعلی قاضی دزفولی عصر امروز چهارشنبه در همایش سران طوایف و قبایل دزفول که در سالن جلسات سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اکنون کشور در یک پیچ مهم و حساس تاریخی قرار گرفته و جز با همدلی، اتحاد و وحدت مشکلی برطرف نمی شود.

وی افزود: افرادی که اکنون برای ملت ایران اشک تمساح می ریزند همان کسانی هستند که دیگر کشورها را برای تحریم ایران التماس می کردند و حال مشغول فراخوان برای اغتشاش هستند.

امام جمعه دزفول تصریح کرد: ما مخالف اعتراض نیستیم چه بسا در خطبه های نماز جمعه نیز همواره نسبت به تبعیض ها معترض بوده ایم اما به هیچ عنوان موافق اغتشاش و ایجاد بی نظمی و ناامنی نیستیم.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه ما برای انقلاب و نظام سختی های زیادی کشیده ایم، اضافه کرد: اکنون عده ای که به خون این ملت تشنه هستند، جوانان ساده و پاک را تحریک می کنند تا با اغتشاش، آتش زدن اموال دولتی و ایجاد خسارت و شعارهای هنجار شکن مقابل نظام بایستند.

وی با اشاره به جایگاه و وجاهت سران طوایف و قبایل در بین مردم مناطق، گفت: سران طوایف و قبایل در راستای وظیفه ای که در قبال نظام و شهدا دارند از این موقعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی که منافعشان به خطرافتاده اقدام به کارشکنی برای دولت میکنند

افرادی که منافعشان به خطرافتاده اقدام به کارشکنی برای دولت میکنند